Sušička vykazuje viditeľné znaky poškodenia
Problém
Sušička vykazuje viditeľné znaky poškodenia
Vzťahuje sa na
- sušička
Riešenie
Objavenie poškodenia pri rozbaľovaní spotrebiča:
- Okamžite kontaktujte predajcu a oznámte mu, že sa spotrebič poškodil počas dodania. Telefónne číslo predajcu nájdete na faktúre alebo dodacom liste.
Spotrebič sa nepokúšajte zapojiť alebo používať.
Objavenie poškodenia po inštalácii alebo prvom použití:
- Okamžite kontaktujte predajcu a oznámte mu, že sa spotrebič poškodil počas dodania.
Vyžiadanie servisu:
- Kontaktujte autorizované servisné stredisko.
- Nové diely/komponenty sú dostupné v našom internetovom obchode.
Bol tento článok užitočný?
Objednajte si servis
V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici aeg. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.