Sušička vykazuje viditeľné znaky poškodenia

Problém

Sušička vykazuje viditeľné znaky poškodenia

Vzťahuje sa na

  • sušička

Riešenie

Objavenie poškodenia pri rozbaľovaní spotrebiča:

  • Okamžite kontaktujte predajcu a oznámte mu, že sa spotrebič poškodil počas dodania. Telefónne číslo predajcu nájdete na faktúre alebo dodacom liste.

Spotrebič sa nepokúšajte zapojiť alebo používať.


Objavenie poškodenia po inštalácii alebo prvom použití:

  • Okamžite kontaktujte predajcu a oznámte mu, že sa spotrebič poškodil počas dodania.

Vyžiadanie servisu:

  • Kontaktujte autorizované servisné stredisko.
  • Nové diely/komponenty sú dostupné v našom internetovom obchode.

Bol tento článok užitočný?

Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici aeg. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.

Rezervovať servis

Náhradné diely a príslušenstvo

Vyhľadajte si originálne náhradné diely pre spotrebič v našom e-shope a nechajte si ich doručiť priamo domov.

Do internetového obchodu