Sušička zobrazuje chybové hlásenie E10, C1 alebo 1-krát zapípa/1-krát zabliká

Vzťahuje sa na

    Riešenie

    Problém:

    • Kombinovaná práčka so sušičkou zobrazí chybovú správu E10, C1 alebo 1-krát zapípa / 1-krát zabliká. Indikuje to problém, že sa do spotrebiča nedostane voda alebo že je málo vody alebo problém s vypúšťaním.

    Vzťahuje sa na:

    • kombinované práčky so sušičkou (vstavané a voľne stojace)

    Riešenie:

    1. Skontrolujte prívod vody

    • Vypnite kohútik a vyberte prívodnú hadicu.
    • Pod kohútik položte vedro alebo podobnú nádobu.
    • Zapnite kohútik a skontrolujte, či vyteká dosť vody.
    • V priebehu minúty by ste mali dokázať naplniť 10 litrové vedro.

    2. Vyčistite filter v prívodnej hadici vedľa kohútika.

    Ak sa vo ventile nachádza filter, kde sa napája prívodná hadica na práčku, tiež ho vyčistite.

    3. Uistite sa, že je vypúšťacia hadica v správnej polohe

    • Vypúšťacia hadica by nemala byť dlhšia ako 10 cm do odpadu.
    • Pozrite si montážne pokyny v návode na používanie alebo samostatný leták s montážnymi pokynmi, ktorý ste dostali so spotrebičom.
    • Návod na použitie si môžete stiahnuť .

    tu

    4. Zaistite správnu výšku odpadu

    • Výška odpadu nesmie byť viac ako 100 cm a menej ako 60 cm nad základňou spotrebiča alebo ako je zobrazené v návode na použitie.
    • Pozrite si montážne pokyny v návode na používanie alebo samostatný leták s montážnymi pokynmi, ktorý ste dostali so spotrebičom.
    • Návod na použitie si môžete stiahnuť .

    tu

    5. Vyčistite čerpadlo a filter

    • Vyčistite čerpadlo a filter na vlákna, vrátane čepelí čerpadla (ak je čepeľ viditeľná, otočte ju ceruzkou a filter vráťte na miesto).
    • Potom spustite pranie v horúcej vode bez pridania prášku na pranie a vyčistite odtokový systém.
    • Podrobný postup nájdete v návode na používanie, ktorý ste dostali so spotrebičom.
    • Návod na použitie si môžete stiahnuť .

    tu

    6. Skontrolujte zablokovaný odpad

    Skontrolujte, či voda odteká správne. Skúste prať s odtokovou hadiciou v mise alebo v umývadle.

    7. Skontrolujte odtokovú hadicu, či nie je zamotaná alebo skrútená

    Zamotanie alebo skrútenie odtokovej hadice môže zabrániť prietok vody cez hadicu. Môžete ju skontrolovať za spotrebičom.

    8. Použite menej mydlového prášku

    • Pri použití mydlového prášku alebo ak sa tvorí veľa peny, môže pena zablokovať systém na detekciu hladiny.
    • Toto môžete napraviť vypnutím spotrebiča a potrasením bubna smerom dopredu a dozadu niekoľkokrát.
    • Vyčitite odsávacie čerpadlo/filter, a potom spustite pranie horúcou vodou bez mydlového prášku.

    9. Resetujte spotrebič.

    Vytiahnite zástrčku zo sieťovej zásuvky, počkajte 30 sekúnd a potom ju opäť zastrčte.

    10. Kontaktujte autorizované servisné stredisko.

    Ak vyššie uvedené návrhy nevyriešili problém, odporúčame požiadať o opravu servisného technika.

    Poznačte si kód chyby a oznámte ho, keď požiadate o pomoc servisného technika. Problém to nevyrieši, ale pomôže našim technikom identifikovať príčinu problému.

    Upozornenie: Neodporúčame používať výrobok, kým sa problém celkom nevyrieši. Odpojte výrobok z napájania a nezapojte ho, až kým ste si nie istí, že je to v poriadku."

    Bol tento článok užitočný?

    Objednajte si servis

    V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici aeg. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.

    Rezervovať servis

    Náhradné diely a príslušenstvo

    Vyhľadajte si originálne náhradné diely pre spotrebič v našom e-shope a nechajte si ich doručiť priamo domov.

    Do internetového obchodu