Ako zistím, či bola moja objednávka zadaná správne?
Problém
Ako zistím, či bola moja objednávka zadaná správne?
Riešenie
Po dokončení objednávky dostanete od nás potvrdzovací e-mail, po odovzdaní objednávky dopravcovi odosielame e-mail s touto informáciou a sledovacím číslom zásielky. Dopravca vás informuje o termíne doručenia formou SMS alebo telefonicky. Samozrejme sa v prípade akýchkoľvek otázok ohľadom stavu Vašej objednávky môžete na nás obrátiť telefonicky na tel. čísle +421 232 141 314 alebo e-mailom na eshop.sk@electrolux.com.
Bol tento článok užitočný?
Súvisiace články
- Ako môžem zadať objednávku?
- Nedostal som potvrdzovací e-mail mojej objednávky, čo mám robiť?
- Chcem produkt vrátiť, ale nemôžem nájsť účet. Čo mám robiť?
- Je možné zrušiť už vytvorenú objednávku?
- Objednaný produkt prišiel poškodený. Čo môžem robiť?
- Dostal som nesprávny produkt. Čo mám robiť?
- Zistil som, že som si objednal spotrebič v inej farbe, ako som chcel, ako ho môžem vymeniť?
- Potrebujem zmeniť čas doručenia objednávky