Poškodený/vydutý/poškriabaný odsávač pár
Riešenie
Objavenie poškodenia pri rozbaľovaní odsávača pár:
Ihneď kontaktujte predajcu, aby ste ho informovali o zistenom poškodení spôsobenom počas prepravy spotrebiča. Telefónne číslo predajcu nájdete na faktúre alebo dodacom liste.
Spotrebič sa nepokúšajte zapojiť alebo používať.
Objavenie poškodenia po inštalácii/prvom použití:
Kontaktujte predajcu, aby ste ho informovali o poškodení.
Vyžiadanie servisu:
Ak je to možné, uveďte pri kontaktovaní autorizovaného servisného strediska príslušný komponent.
Kúpte si nové diely/komponenty z nášho internetového obchodu.
Bol tento článok užitočný?
Objednajte si servis
V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici aeg. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.