Výrobok mi bol doručený bez kompletného príslušenstva.
Problém
Čo mám robiť, keď chýba časť produktu (chýbajúce príslušenstvo, užívateľská príručka atď.)?
Riešenie
Chýbajúce príslušenstvo
V prípade akéhokoľvek chýbajúceho príslušenstva k dodanému produktu nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo +421 232 141 314 alebo e-mailom na eshop.sk@electrolux.com a zaistíme nápravu.
Chýbajúce užívateľská príručka alebo inštalačná schéma
Ak chcete stiahnuť návod, môžete sa a prezerať si dokumenty vo svojom účte, alebo si stiahnite manuál z našej stránky
Môžete nás tiež kontaktovať telefonicky na tel. čísle +421 232 141 314 alebo e-mailom na eshop.sk@electrolux.com.
Bol tento článok užitočný?
Súvisiace články
- Ako doručíte moju objednávku?
- Môžem si svoju objednávku vyzdvihnúť osobne?
- Doručujete aj medzinárodne?
- Môžem si vybrať dátum a čas doručenia objednávky?
- Ako dlho trvá doručenie?
- Objednávka nebola doručená napriek tomu, že už ubehol plánovaný čas doručenia.
- Čo sa stane, keď nikto nie je prítomný na mieste v momente, keď dopravca privezie zásielku?
- Doručujete cez víkendy?
- Môžem naplánovať doručenie?
- Kde môžem nájsť číslo zásielky, aby som ju mohol sledovať?